måndag 1 december 2008


Hej hej.....nu va det ett bra tag sen jag skrev =)

I helgen har jag varit ledig och pyntat lite, lagt på mattor och sånt. på söndagen gick jag, pruski och runis och hyrde mamma mia, den är såååå bra =) jag såg den två gånger he he

förra veckan lyckades jag klanta till det så jag glömde besiktningen =/ inte bra......som tur är så är min mamma så himla snäll och lånar ut sin bil till oss tills jag kan köra våran.

Oturligt nog så blev Robert utan jobb i fredags =( det känns lite jobbigt men vi ska nog klara det!! dom avskedar folk överallt just nu, men det blir nog bättre snart.......hoppas jag.

Jag tror att jag ska bli hushållsbonde (eget ord) man skulle ha en ko några höns en gris osv då skulle man ha det man behövde =)

Snart blir det nog bäbisar här hemma =) min marsvinshona är jätte tjock, man känner att det rör sig i magen. Jag och Alex väntar spänt =) Men nu orkar jag inte skriva nå mer. puss å kram

1 kommentar:

Disa Kastebo sa...

Hej!

Vilken fin bild på Matilda. Jobbigt att Robert blir av med jobbet. Dom har varslat 98 st på Metso också, så det är risk för att Jonny också blir arbetslös.

Kram Disa