onsdag 17 december 2008

Nu äre jul igen!!!


Jag längtar till jul!! det som är lite tråkigt är att syrran, jonny och Havanna ska till Gällivare, och att Cicci är i Canada =( men jag hoppas att nästa jul kommer hela familjen vara samlad. Fortafarande inga bäbisar =/ men jag känner dom i magen på henne =) (marsvin). Och nu mina damer och herrar ska jag tameF-n gå ner i vikt!!!! jag vägde mig hos mamma förra veckan och det var som i en skräckfilm, jag tänker inte avslöja hur mkt men jag har aldrig vägt så mkt kan jag säga......så nu har jag varit ute och gått varje dag sen dess =) minskat på maten också.




CICCI!!!! KOM HEM!!!! dina videodagboks inlägg gör att jag snörvlar lite.......miss you! du har ju inte sett vårat hus, och inte träffat Bentley, här kommer ett kort iaf.



Sen så har jag ,Robert och Mamma gjort ett vedställ kan man säga, här är det.......














Ha det bra allihopa!!
God jul från alla oss om jag inte skriver nå mer innan jul.

2 kommentarer:

Cece sa...

Hej min alskade van!! Gud va jag saknar dej vannen. Ja vet det ar skamligt att ja inte sett dit hus annu, och inte lilla vovven heller, han ser valdigt sot ut iaf. Nar ja kommer hem.. Om ja bestammer mej for att inte dra nan annan stans, sa komemr ja packa mitt pick och pack och flytta fran hammerdal direkt, ifall ja kanner att jag e fardig me varlden. Ja alskar dej vannen! Ps har du fatt mitt brev som ja skicka? Puss o kram

Disa Kastebo sa...

Hej!

Vad julfint du har gjort, och erat vedställ blev ju kanonfint - och praktiskt! Man kan ju ha massa ved i det.

Vad ni är duktiga!

Hoppas ni får det mysigt i jul!
Många kramar Disa